Nodarbības

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Download [59.68 KB]

Nodarbību noslogojums:
Pilates – *
Cardio un Step – ***
FIT ball – **
Hatha joga – *
Body toning – */**
Marina:
Circuit training- ***
Body Architect – **
Interval – ***
Pilates – *
Kristine:
Zumba – **/***
Strong by zumba – ***

*zemas intensitātes
**vidējas
***augstas

Nodarbības uz trenažieriem, kurā ietilpst vingrinājumi uz dažādiem trenažieru ierīcēm.

Power Step – Vidējas intensitātes stepa nodarbība, kur aerobā slodze apvienota ar spēka vingrojumiem dinamikā, papildus izmantojot hanteles, smaguma stieņus, gumijas un citus priekšmetus. Nodarbība piemērota cilvēkiem ar iepriekšēju sagatavotības līmeni.

LATIN fitness – Latino deju ritmā tiek stiprināts ķermeņa stāvoklis, uzlabota tā lokanība un apgūti šobrīd tik populāri latino deju soļi (salsa, bačata, reggaeton, cha-cha-cha, samba utt.). Angel Zaldivar Ramirez profesionāls dejotājs, deju pasniedzējs un horeogrāfs no Kubas. Iespaidīgas dejas, dažādība tehnikās un neizsīkstoša enerģija ir tās, kas raksturo Anhelu. Ir strādājis dažādās valstīs visā pasaulē – sākot no Spānijas un Portugāles un beidzot ar Monako un Austrāliju. Anhela studentu vidū ir gan profesionālie baleta un laikmetīgas dejas dejotāji, gan cilvēki, kuri vienkārši bauda dzīvi un ir gatavi apgūt kaut ko jaunu – “Relax people, let’s dance”!

Step aerobika — ir efektīvs, kalorijas dedzinošs kardio treniņš. Uzlabo veiklību un koordināciju, muskuļu tonusu, ļauj iegūt skaistus kāju un sēžas muskuļus

Hatha Yoga — ir jogas sistēma, kas iedarbojas fiziskā, garīgā un mentālā līmenī.Hatha Yoga kompleksā ir fiziskās pozas, elpošanas paņēmieni un meditācija, kas palīdz uzlabot pašsajūtu, papildināt sevi ar dzīvības enerģiju, attīstīt ķermeņa lokanību, stabilizēt emocionālo līdzsvaru, mazināt stresu. Ķermenī atbrīvojas sasprindzinājums, enerģētiskie bloki, ļaujot enerģijai vienmērīgi plūst enerģijas kanālos.Joga paver durvis uz mūsu patieso potencionālu un jaunām iespējām!Nodarbības ir paredzētas visiem, kas vēlas nodarboties ar jogas praksi ar dažādu sagatavotības pakāpi. Nodarbībasnotiek pirmdienās, piektdienās plkst. 9.45-11.00.Pasniedz sertificēta jogas speciāliste (sertif. ITEC) Sanita Valpītere

Ārstnieciskā vingrošana — zemas vai vidējas intensitātes vingrošana bez vecuma ierobežojuma. Ārstnieciskā vingrošana veicina atveseļošanos pēc muguras sāpēm, locītavu sāpēm (plecu, ceļu, gūžu), kā arī plecu joslas sāpēm. Veicina stājas korekciju.

TRX – TRX ir piekares sistēmas treniņš, kurā galvenais slodzes elements ir katra lietotāja ķermeņa svars. Turoties ar rokām vai kājām pie speciālajiem rokturiem, cilvēks izpilda vingrojumus.

Pilates – Jozefa Pilates izstrādāta vingrinājumu sistēma, kuras rezultātā tiek tonizēta visa ķermeņa muskulatūra, akcentējot muguras un vēdera preses muskulatūras nostiprināšanu. Īpaša uzmanība pievērsta dziļo muskuļu grupu stiprināšanai. Nodarbība skaistai stājai un veselai mugurai. Nodarbība ir zemas intensitātes, piemērota ikvienai, neatkarīgi no fiziskās sagatavotības līmeņa.

Zumba – vidējas vai augstas intensitātes enerģiska dejas un fitnesa nodarbība ballītes gaisotnē! Tiek nodarbināta visa ķermeņa muskulatūra, lielisks treniņš sirds un asinsvadu sistēmai, attīsta koordināciju, izturību, veiklību un spēku. Piemērota ar vidēju vai labu fizisko sagatavotību.

Body toning/stretching – spēku un spēku izturību attīstoša zemas vai vidējas intensitates nodarbība vai apļa treniņš ar vienkāršu horeogrāfiju. Nodarbībā var tikt izmanotas hanteles, step platformas, smaguma bumbas. Nodarbības nobeigumā kārtīga izstiepšanās. Nostiprina un attīsta ķermeņa muskulatūru, kustību koordināciju,  lokanību.