Treneri

shutterstock_385820398

Sintija Reķe

Pilates ir unikāla vingrojumu sistēma, kas ir vērsta uz stiepšanos un muskuļu tonizēšanu un nostiprināšanu, kā arī stājas, lokanības un līdzsvara uzlabošanu.Pilates attīsta koordināciju un iemāca kustēties skaisti.

DEJU ZĀLE
Pirmdiena Otrdiena Trešdiena Ceturdiena Piektdiena Sestdiena
Step aerobika 18:00-19:00 FIT ball 09:00-10:00Pilates 10:00-11:00 TRX 19:00-20:00Pilates 20:00-21:00 Step 09:00-10:00Pilates 10:00-11:00 Pilates 10:00-11:00TRX 19:00-20:00

Pilates 20:00-21:00

Pilates 10:00-11:00

Step 11:00-12:00

Sanita Valpītere

Hatha Yoga — ir jogas sistēma, kas iedarbojas fiziskā, garīgā un mentālā līmenī.Hatha Yoga kompleksā ir fiziskās pozas, elpošanas paņēmieni un meditācija, kas palīdz uzlabot pašsajūtu, papildināt sevi ar dzīvības enerģiju, attīstīt ķermeņa lokanību, stabilizēt emocionālo līdzsvaru, mazināt stresu. Ķermenī atbrīvojas sasprindzinājums, enerģētiskie bloki, ļaujot enerģijai vienmērīgi plūst enerģijas kanālos.Joga paver durvis uz mūsu patieso potencionālu un jaunām iespējām! Nodarbības ir paredzētas visiem, kas vēlas nodarboties ar jogas praksi ar dažādu sagatavotības pakāpi. Nodarbībasnotiek pirmdienās, piektdienās plkst. 9.45-11.00.Pasniedz sertificēta jogas speciāliste (sertif. ITEC) Sanita Valpītere

Hatha Yoga
Pirmdiena Trešdiena
10:00-11:00 17:30-18:30


kristine_rubene
Kristīne Rubene

Zumba – vidējas vai augstas intensitātes enerģiska dejas un fitnesa nodarbība ballītes gaisotnē! Tiek nodarbināta visa ķermeņa muskulatūra, lielisks treniņš sirds un asinsvadu sistēmai, attīsta koordināciju, izturību, veiklību un spēku. Piemērota ar vidēju vai labu fizisko sagatavotību.

DEJU ZĀLE
Otrdiena Ceturdiena
19:00-20:00 19:00-20:00

Ilona Dzirkale

Body toning/stretching – spēku un spēku izturību attīstoša zemas vai vidējas intensitates nodarbība vai apļa treniņš ar vienkāršu horeogrāfiju. Nodarbībā var tikt izmanotas hanteles, step platformas, smaguma bumbas. Nodarbības nobeigumā kārtīga izstiepšanās. Nostiprina un attīsta ķermeņa muskulatūru, kustību koordināciju,  lokanību.

DEJU ZĀLE
Piektdien Svētdien
18:00-19:00 10:00-11:00

shutterstock_385820398Marina Juhevica

Butt workout Jaukta nodarbība vērsta uz gurnu un kāju muskuļu grupu nostiprināšanu saišu izstiepšanu
Core & stretch Spēka nodarbība vērsta uz ķermeņa korsetes veidošanu un muguras dziļo muskuļu nostiprināšanu.
Interval trainig Intensīva nodarbība, kurā tiek nostiprināta un tonizēta visa ķermeņa muskulatūra.

DEJU ZALE

Pirmdien Otrdien Ceturdien Sestdien
Interval/STRETHC
19:00-20:30
Stretch 17:00-18:00

Body architect 18:00-19:00

Stretch 17:00-18:00

Body architect 18:00-19:00

Body architect 9:15