Nodarbības

Nodarbību noslogojums:
Pilates – *
Step – ***
Body architect – ***
Zumba – **/***
Grip – ***
LATIN fitness – **
VeselÄ«bas vingroÅ¡ana – *

*zemas intensitātes
**vidējas
***augstas

Nodarbības uz trenažieriem, kurā ietilpst vingrinājumi uz dažādiem trenažieru ierīcēm.

BodyART nodarbība ir veidota tā, lai no tās gūtu prieku un harmoniju ikviens cilvēks. Šajā nodarbībā ir iekļauti spēka, ārstnieciskie un jogas vingrojumi. Treniņā var iekļaut kardio daļu vai pat visas stundas garumā veidot tikai kardio treniņu. Nodarbību iesāk ar sevis apzināšanos caur ķermeni un elpu. Šis treniņš patiks tiem, kuru mērķis nav tikai izlādēties, bet arī gūt pilnvērtīgu un kontrolētu slodzi, kā arī veidot staltu stāju, stipru un lokanu ķermeni. Visi bodyART vingrojumi un pozas vienlaicīgi trenē vairākas muskuļu grupas. Liela uzmanība tiek pievērsta elpai.
Nodarbība piemērota jebkuram sagatavotības līmenim. Gandrīz visiem vingrinājumiem ir vairākas grūtības pakāpes – tā lai komfortabli jūtas gan fiziski mazāk sagatavots cilvēks, gan arī tie, kuri ir jau pieredzi guvuši citādāka veida treniņos.

Pound ir fitnesa veids, kas apvieno aerobikas, pilaÅ¡u un spēka vingrinājumu pamatprincipus. Izmantojot specializētas bungu vālÄ«tes, pound bungoÅ¡anu padara par efektÄ«vu treniņu Ä·ermenim un prātam. Tas ir lielisks veids kā attÄ«stÄ«t ritma izjÅ«tu, kustÄ«bu koordināciju un abstrakto domāšanu. Un pats galvenais – Å¡Ä« nodabrÄ«ba atdzÄ«vinās Tavu iekšējo rokzvaigzni! Klienti saka, ka Å¡is ir viens no efektÄ«vākajiem veidiem kā atbrÄ«voties no liekām domām un emocijām.

VERVE – DCH koncepta nodarbÄ«ba, kurā apvienoti dažādu vingroÅ¡anas sistēmu un pilates pamatprincipi. Sastopamas arÄ« daudz brÄ«vas kustÄ«bas, kas pakļaujas mÅ«zikas ritmam un plÅ«smai, un ir tuvas cilvēka ikdienā sastopamajām dabÄ«gajām kustÄ«bām. Vingrinājumi uzlabos lokanÄ«bu, atslābinās muskuļus, kā arÄ« sagatavos vēderpreses un muguras dziļo muskulatÅ«ru, lai lielāku slodzi izturētu spēka treniņos.

LATIN fitness – Latino deju ritmā tiek stiprināts Ä·ermeņa stāvoklis, uzlabota tā lokanÄ«ba un apgÅ«ti Å¡obrÄ«d tik populāri latino deju soļi (salsa, bačata, reggaeton, cha-cha-cha, samba utt.). Angel Zaldivar Ramirez profesionāls dejotājs, deju pasniedzējs un horeogrāfs no Kubas. IespaidÄ«gas dejas, dažādÄ«ba tehnikās un neizsÄ«kstoÅ¡a enerÄ£ija ir tās, kas raksturo Anhelu. Ir strādājis dažādās valstÄ«s visā pasaulē – sākot no Spānijas un Portugāles un beidzot ar Monako un Austrāliju. Anhela studentu vidÅ« ir gan profesionālie baleta un laikmetÄ«gas dejas dejotāji, gan cilvēki, kuri vienkārÅ¡i bauda dzÄ«vi un ir gatavi apgÅ«t kaut ko jaunu – “Relax people, let’s dance”!

Step aerobika â€” ir efektÄ«vs, kalorijas dedzinoÅ¡s kardio treniņš. Uzlabo veiklÄ«bu un koordināciju, muskuļu tonusu, ļauj iegÅ«t skaistus kāju un sēžas muskuļus

Pilates – Jozefa Pilates izstrādāta vingrinājumu sistēma, kuras rezultātā tiek tonizēta visa Ä·ermeņa muskulatÅ«ra, akcentējot muguras un vēdera preses muskulatÅ«ras nostiprināšanu. ĪpaÅ¡a uzmanÄ«ba pievērsta dziļo muskuļu grupu stiprināšanai. NodarbÄ«ba skaistai stājai un veselai mugurai. NodarbÄ«ba ir zemas intensitātes, piemērota ikvienai, neatkarÄ«gi no fiziskās sagatavotÄ«bas lÄ«meņa.

Zumba – vidējas vai augstas intensitātes enerģiska dejas un fitnesa nodarbība ballītes gaisotnē! Tiek nodarbināta visa ķermeņa muskulatūra, lielisks treniņš sirds un asinsvadu sistēmai, attīsta koordināciju, izturību, veiklību un spēku. Piemērota ar vidēju vai labu fizisko sagatavotību.

Body toning/stretching – spēku un spēku izturÄ«bu attÄ«stoÅ¡a zemas vai vidējas intensitates nodarbÄ«ba vai apļa treniņš ar vienkārÅ¡u horeogrāfiju. NodarbÄ«bā var tikt izmanotas hanteles, step platformas, smaguma bumbas. NodarbÄ«bas nobeigumā kārtÄ«ga izstiepÅ¡anās. Nostiprina un attÄ«sta Ä·ermeņa muskulatÅ«ru, kustÄ«bu koordināciju,  lokanÄ«bu.

M<